Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2022, Cilt: 1 Sayı: 1, 1 - 20, 30.12.2022

Öz

Kaynakça

  • Akgül, İ. (2020), Podcast’ler bize ne anlatıyor? https://fikirturu.com/teknoloji/podcastler-bize-ne-anlatiyor/ (Erişim Tarihi: 12.12.2021).
  • Aslan, A. (2021), Toplumsal Seslerin Çoğulluğu: Alternatif-Aktivist Yeni Medya ve Demokratik “Tarih” Anlatısı. Alternatif Politika, 13(1), 51-74.
  • Atton, C. (2014), Alternatif Medyaya Bakış: Kuram ve Metodoloji, içinde, B. Yanıkkaya ve B. Çoban (Eds), Kendi Medyanı Yarat: Alternatif Medya- Kavramlar, Tartışmalar, Örnekler, (ss. 21-62). İstanbul: Kalkedon.
  • Berry, R. (2006), Will the iPod Kill the Radio Star? Profiling podcasting as radio. Convergence, 12(2), 143-162. https://doi.org/10.1177/1354856506066522
  • Berry, R. (2016), Part of the Establishment: Reflecting on 10 years of Podcasting as an Audio Medium. Convergence, 661-671. https://doi.org/10.1177/1354856516632105
  • Birsen, Ö. (2021), Yeni Sesli Kültür: Podcast. Ankara: Töz Yayınları.
  • Budak, E. (2021), Dı̇jı̇tal Habercı̇lı̇ğe Farklı Bı̇r Bakış: Podcast Yayınları, Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (e-gifder), 9 (1), 373 - 398.
  • Cuştan, H. (2021), Gazetecilikte Özgür Bir Alan: Podcast Emeklemeyi Bitirdi, Ayağa Kalkıyor. https://journo.com.tr/podcast-gazetecilik (Erişim Tarihi: 13.12.2021).
  • Çağlar, B. (2017), Alternatif Medya ve Anaakıma Karşı Yayıncılık, Ayvansaray Üniversitesi II. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi Bildiri Kitabı, İstanbul.
  • Dağtaş, E. ve Şirvanlı, T. (2020), Anaakım Medya Karşısında Alternatif Medya Yayıncılığı: Ünsal Ünlü’nün “Patronsuz” Programı Örneği, Intermedia International e-Journal, 317 - 337. doi: 10.21645/intermedia.2020.84 Apple. (tarih yok). For Podcast Fans: Frequently Asked Questions. https://www.apple.com/lae/itunes/podcasts/fanfaq.html (Erişim Tarihi: 11.12.2021). Geoghegan, M. ve Klass, D. (2017), Podcast Solutions The Complete Guide to Audio and Video Podcasting, New York: Apress.
  • Gülseçen, S., Gürsul, F., Bayrakdar, B., Çilengir, S., ve Canım, S. (2010), Yeni Nesil Mobil Öğrenme Aracı: Podcast, Akademik Bilişim’10 - XII. Akademik Bilişim Konferansı, Muğla Üniversitesi, Muğla. Ipsos ve Podbee Media. (2021), Türkiye’de Podcast Bilinirliği ve Dinleme Alışkanlıkları, https://www.ipsos.com/tr-tr/turkiyedeki-podcast-bilinirligi-ve-dinleme-aliskanliklari (Erişim Tarihi: 10.11.2021).
  • Kaynar, A. (2021), Podcast Dinleme Alışkanlıkları Üzerine Bir İnceleme. Yeni Medya, 10, 43-62. Lindeberg, A. (2019), So You Have a Podcast? What Broadcasters and Newspapers Are Doing With New Forms of Audio. https://reutersinstitute.politics.ox.ac.uk/sites/default/files/2019-08/Lindberg%20-%20so%20you%20have%20a%20podcast.pdf (Erişim Tarihi: 15.09.2021).
  • Lincoln, Y. S. ve Guba, E. G. (1985), Naturalistic Inquiry, Newbury Park, CA: Sage. Marshall, B., Cardon, P., Poddar, A. ve Fontenot, R. (2013), Does Sample Size Matter in Qualitative Research? A Review of Qualitative Interviews with in IS Research. Journal of Computer Information Systems, 54, 11-22. doi:10.1080/08874417.2013.11645667
  • McHugh, S. (2016), How Podcasting Is Changing the Audio Storytelling. The Radio Journal: International Studies in Broadcast and Audio, 14 (1), 65-82. doi: 10.1386/rjao.14.1.65_1
  • Mihajlov Prokopović, A. (2021), Podcasts and Journalism. Media Studies and Applied Ethics, (2), 19-31. doi:10.46630/msae.2.2021.02
  • Nielsen. (2020), Podcast Content Is Growing Audio Engagement. https://www.nielsen.com/us/en/insights/article/2020/podcast-content-is-growing-audio-engagement/ (Erişim Tarihi: 14.11.2021).
  • Özdemir, M. (2016), Bilgi Çağında Ana Akım Medyaya Karşı Ortaya Çıkan Alternatif Medyanın Rolü ve Yükselen Yurttaş Gazeteciliği, İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 1 (2), 247-259. Reuters Institute. (2021), 2021 Digital News Report. https://reutersinstitute.politics.ox.ac.uk/digital-news-report/2021 (Erişim Tarihi: 17.09.2021).
  • Robinson, O. C. (2014), Sampling in Interview-based Qualitative Research: A Theoretical and Practical Guide, Qualitative Research in Psychology, 11(1), 25-41. doi:10.1080/14780887.2013.801543
  • Sapmaz, N. B. (2018), Medyapod: Kulaklıktan Haber ve Yorum Geliyor. https://journo.com.tr/medyapod-kulaklik-haber-yorum (Erişim Tarihi: 15.09.2021).
  • Sine, R. (2017), Alternatif Medya ve Haber Toplumsal Hareketlerde Habercilik Pratikleri, Konya: Literatürk. Statista. (2020), Podcast Listening Intensity in Selected Countries 2020, https://www.statista.com/forecasts/1114213/podcast-listening-intensity-in-selected-countries (Erişim tarihi: 14.10.2021).
  • Statista. (2021), Media Service Usage in Turkey 2021, https://www.statista.com/forecasts/1002997/media-service-usage-in-turkey (Erişim tarihi: 14.10.2021).
  • Şener, O. (2020), Gazeteciler İçin Podcast, İçinde, T. Durna (Ed.), Sivil Toplum Kuruluşları İçin Hak Temelli Gazetecilik Kılavuzu, (ss. 215-252). Ankara: Uğur Mumcu Araştırmacı Gazetecilik Vakfı.
  • Walker, C. (2018), Missing & Murdered: Finding Cleo. https://www.cbc.ca/listen/cbc-podcasts/148-missing-murdered-finding-cleo (Erişim Tarihi: 14.12.2021).
  • We Are Social ve Hootsuite. (2021), Digital 2021 Global Overview Report. https://datareportal.com/reports/digital-2021-global-overview-report (Erişim Tarihi: 24.12.2021).
  • Wired Blogs. (2005), Oxford Dictionary Names "Podcast" 2005 Word of the Year. https://www.wired.com/2005/12/oxford-dictiona/ (Erişim Tarihi: 24.10.2021).
  • Yücel, R. (2020), Podcast’in Kısa Tarihi: Doğuşu, Yükselişi, Monetizasyonu, Erciyes İletişim, 7(2), 1303-1319. https://doi.org/10.17680/erciyesiletisim.724106
Yıl 2022, Cilt: 1 Sayı: 1, 1 - 20, 30.12.2022

Öz

Kaynakça

  • Akgül, İ. (2020), Podcast’ler bize ne anlatıyor? https://fikirturu.com/teknoloji/podcastler-bize-ne-anlatiyor/ (Erişim Tarihi: 12.12.2021).
  • Aslan, A. (2021), Toplumsal Seslerin Çoğulluğu: Alternatif-Aktivist Yeni Medya ve Demokratik “Tarih” Anlatısı. Alternatif Politika, 13(1), 51-74.
  • Atton, C. (2014), Alternatif Medyaya Bakış: Kuram ve Metodoloji, içinde, B. Yanıkkaya ve B. Çoban (Eds), Kendi Medyanı Yarat: Alternatif Medya- Kavramlar, Tartışmalar, Örnekler, (ss. 21-62). İstanbul: Kalkedon.
  • Berry, R. (2006), Will the iPod Kill the Radio Star? Profiling podcasting as radio. Convergence, 12(2), 143-162. https://doi.org/10.1177/1354856506066522
  • Berry, R. (2016), Part of the Establishment: Reflecting on 10 years of Podcasting as an Audio Medium. Convergence, 661-671. https://doi.org/10.1177/1354856516632105
  • Birsen, Ö. (2021), Yeni Sesli Kültür: Podcast. Ankara: Töz Yayınları.
  • Budak, E. (2021), Dı̇jı̇tal Habercı̇lı̇ğe Farklı Bı̇r Bakış: Podcast Yayınları, Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (e-gifder), 9 (1), 373 - 398.
  • Cuştan, H. (2021), Gazetecilikte Özgür Bir Alan: Podcast Emeklemeyi Bitirdi, Ayağa Kalkıyor. https://journo.com.tr/podcast-gazetecilik (Erişim Tarihi: 13.12.2021).
  • Çağlar, B. (2017), Alternatif Medya ve Anaakıma Karşı Yayıncılık, Ayvansaray Üniversitesi II. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi Bildiri Kitabı, İstanbul.
  • Dağtaş, E. ve Şirvanlı, T. (2020), Anaakım Medya Karşısında Alternatif Medya Yayıncılığı: Ünsal Ünlü’nün “Patronsuz” Programı Örneği, Intermedia International e-Journal, 317 - 337. doi: 10.21645/intermedia.2020.84 Apple. (tarih yok). For Podcast Fans: Frequently Asked Questions. https://www.apple.com/lae/itunes/podcasts/fanfaq.html (Erişim Tarihi: 11.12.2021). Geoghegan, M. ve Klass, D. (2017), Podcast Solutions The Complete Guide to Audio and Video Podcasting, New York: Apress.
  • Gülseçen, S., Gürsul, F., Bayrakdar, B., Çilengir, S., ve Canım, S. (2010), Yeni Nesil Mobil Öğrenme Aracı: Podcast, Akademik Bilişim’10 - XII. Akademik Bilişim Konferansı, Muğla Üniversitesi, Muğla. Ipsos ve Podbee Media. (2021), Türkiye’de Podcast Bilinirliği ve Dinleme Alışkanlıkları, https://www.ipsos.com/tr-tr/turkiyedeki-podcast-bilinirligi-ve-dinleme-aliskanliklari (Erişim Tarihi: 10.11.2021).
  • Kaynar, A. (2021), Podcast Dinleme Alışkanlıkları Üzerine Bir İnceleme. Yeni Medya, 10, 43-62. Lindeberg, A. (2019), So You Have a Podcast? What Broadcasters and Newspapers Are Doing With New Forms of Audio. https://reutersinstitute.politics.ox.ac.uk/sites/default/files/2019-08/Lindberg%20-%20so%20you%20have%20a%20podcast.pdf (Erişim Tarihi: 15.09.2021).
  • Lincoln, Y. S. ve Guba, E. G. (1985), Naturalistic Inquiry, Newbury Park, CA: Sage. Marshall, B., Cardon, P., Poddar, A. ve Fontenot, R. (2013), Does Sample Size Matter in Qualitative Research? A Review of Qualitative Interviews with in IS Research. Journal of Computer Information Systems, 54, 11-22. doi:10.1080/08874417.2013.11645667
  • McHugh, S. (2016), How Podcasting Is Changing the Audio Storytelling. The Radio Journal: International Studies in Broadcast and Audio, 14 (1), 65-82. doi: 10.1386/rjao.14.1.65_1
  • Mihajlov Prokopović, A. (2021), Podcasts and Journalism. Media Studies and Applied Ethics, (2), 19-31. doi:10.46630/msae.2.2021.02
  • Nielsen. (2020), Podcast Content Is Growing Audio Engagement. https://www.nielsen.com/us/en/insights/article/2020/podcast-content-is-growing-audio-engagement/ (Erişim Tarihi: 14.11.2021).
  • Özdemir, M. (2016), Bilgi Çağında Ana Akım Medyaya Karşı Ortaya Çıkan Alternatif Medyanın Rolü ve Yükselen Yurttaş Gazeteciliği, İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 1 (2), 247-259. Reuters Institute. (2021), 2021 Digital News Report. https://reutersinstitute.politics.ox.ac.uk/digital-news-report/2021 (Erişim Tarihi: 17.09.2021).
  • Robinson, O. C. (2014), Sampling in Interview-based Qualitative Research: A Theoretical and Practical Guide, Qualitative Research in Psychology, 11(1), 25-41. doi:10.1080/14780887.2013.801543
  • Sapmaz, N. B. (2018), Medyapod: Kulaklıktan Haber ve Yorum Geliyor. https://journo.com.tr/medyapod-kulaklik-haber-yorum (Erişim Tarihi: 15.09.2021).
  • Sine, R. (2017), Alternatif Medya ve Haber Toplumsal Hareketlerde Habercilik Pratikleri, Konya: Literatürk. Statista. (2020), Podcast Listening Intensity in Selected Countries 2020, https://www.statista.com/forecasts/1114213/podcast-listening-intensity-in-selected-countries (Erişim tarihi: 14.10.2021).
  • Statista. (2021), Media Service Usage in Turkey 2021, https://www.statista.com/forecasts/1002997/media-service-usage-in-turkey (Erişim tarihi: 14.10.2021).
  • Şener, O. (2020), Gazeteciler İçin Podcast, İçinde, T. Durna (Ed.), Sivil Toplum Kuruluşları İçin Hak Temelli Gazetecilik Kılavuzu, (ss. 215-252). Ankara: Uğur Mumcu Araştırmacı Gazetecilik Vakfı.
  • Walker, C. (2018), Missing & Murdered: Finding Cleo. https://www.cbc.ca/listen/cbc-podcasts/148-missing-murdered-finding-cleo (Erişim Tarihi: 14.12.2021).
  • We Are Social ve Hootsuite. (2021), Digital 2021 Global Overview Report. https://datareportal.com/reports/digital-2021-global-overview-report (Erişim Tarihi: 24.12.2021).
  • Wired Blogs. (2005), Oxford Dictionary Names "Podcast" 2005 Word of the Year. https://www.wired.com/2005/12/oxford-dictiona/ (Erişim Tarihi: 24.10.2021).
  • Yücel, R. (2020), Podcast’in Kısa Tarihi: Doğuşu, Yükselişi, Monetizasyonu, Erciyes İletişim, 7(2), 1303-1319. https://doi.org/10.17680/erciyesiletisim.724106

TÜRKİYE'DE HABER PODCASTİ DİNLEME PRATİKLERİNE YÖNELİK NİTELİKSEL BİR ARAŞTIRMA

Yıl 2022, Cilt: 1 Sayı: 1, 1 - 20, 30.12.2022

Öz

Podcast haberciliğinin gazetecilere sunduğu imkânlar, Web 2.0 teknolojilerinin özgürlükçü, katılımcı ve merkezsiz yapısını doğrudan yansıtmaktadır. Haber podcastleri üzerine daha önceden yapılmış olan bilimsel çalışmalarda, gazetecilerin haber podcastleri sayesinde daha özerk bir alanda gazetecilik yapabildiği vurgulanırken, haber podcastlerini dinleyen kişilerin haber tüketim pratiklerini incelemeye yönelik sınırlı sayıda araştırma yapılmış olduğu görülmüştür. Görsel medyanın kolaylıkla erişilebilir olduğu bir dönemde Türkiye’deki dinleyiciler neden haber podcastlerini takip etmektedir? Bu sorudan yola çıkılarak yapılan bu araştırmanın amacı, Türkiye’deki podcast dinleyicilerinin haber podcastlerini dinleme pratiklerinin incelenmesidir. Kartopu örnekleme ile ulaşılan 18-35 yaş arasındaki 15 kişi ile 22 Şubat ile 1 Mart 2022 tarihleri arasında yapılan derinlemesine görüşmeler sonucunda, podcast mecrasının içeriklere ulaşmada erişim kolaylığı sunması nedeniyle dinleyicilerin haberleri öncelikle haber podcastlerinden dinlemeyi tercih ettiği tespit edilmiştir. Çalışmada ortaya çıkan başka bir sonuca göre ise, haber podcasti dinleyicileri ana akım medyanın haber içeriklerine güven duymamakta ve haberleri öncelikle sosyal ağlardan takip etmeyi tercih etmektedir.

Kaynakça

  • Akgül, İ. (2020), Podcast’ler bize ne anlatıyor? https://fikirturu.com/teknoloji/podcastler-bize-ne-anlatiyor/ (Erişim Tarihi: 12.12.2021).
  • Aslan, A. (2021), Toplumsal Seslerin Çoğulluğu: Alternatif-Aktivist Yeni Medya ve Demokratik “Tarih” Anlatısı. Alternatif Politika, 13(1), 51-74.
  • Atton, C. (2014), Alternatif Medyaya Bakış: Kuram ve Metodoloji, içinde, B. Yanıkkaya ve B. Çoban (Eds), Kendi Medyanı Yarat: Alternatif Medya- Kavramlar, Tartışmalar, Örnekler, (ss. 21-62). İstanbul: Kalkedon.
  • Berry, R. (2006), Will the iPod Kill the Radio Star? Profiling podcasting as radio. Convergence, 12(2), 143-162. https://doi.org/10.1177/1354856506066522
  • Berry, R. (2016), Part of the Establishment: Reflecting on 10 years of Podcasting as an Audio Medium. Convergence, 661-671. https://doi.org/10.1177/1354856516632105
  • Birsen, Ö. (2021), Yeni Sesli Kültür: Podcast. Ankara: Töz Yayınları.
  • Budak, E. (2021), Dı̇jı̇tal Habercı̇lı̇ğe Farklı Bı̇r Bakış: Podcast Yayınları, Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (e-gifder), 9 (1), 373 - 398.
  • Cuştan, H. (2021), Gazetecilikte Özgür Bir Alan: Podcast Emeklemeyi Bitirdi, Ayağa Kalkıyor. https://journo.com.tr/podcast-gazetecilik (Erişim Tarihi: 13.12.2021).
  • Çağlar, B. (2017), Alternatif Medya ve Anaakıma Karşı Yayıncılık, Ayvansaray Üniversitesi II. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi Bildiri Kitabı, İstanbul.
  • Dağtaş, E. ve Şirvanlı, T. (2020), Anaakım Medya Karşısında Alternatif Medya Yayıncılığı: Ünsal Ünlü’nün “Patronsuz” Programı Örneği, Intermedia International e-Journal, 317 - 337. doi: 10.21645/intermedia.2020.84 Apple. (tarih yok). For Podcast Fans: Frequently Asked Questions. https://www.apple.com/lae/itunes/podcasts/fanfaq.html (Erişim Tarihi: 11.12.2021). Geoghegan, M. ve Klass, D. (2017), Podcast Solutions The Complete Guide to Audio and Video Podcasting, New York: Apress.
  • Gülseçen, S., Gürsul, F., Bayrakdar, B., Çilengir, S., ve Canım, S. (2010), Yeni Nesil Mobil Öğrenme Aracı: Podcast, Akademik Bilişim’10 - XII. Akademik Bilişim Konferansı, Muğla Üniversitesi, Muğla. Ipsos ve Podbee Media. (2021), Türkiye’de Podcast Bilinirliği ve Dinleme Alışkanlıkları, https://www.ipsos.com/tr-tr/turkiyedeki-podcast-bilinirligi-ve-dinleme-aliskanliklari (Erişim Tarihi: 10.11.2021).
  • Kaynar, A. (2021), Podcast Dinleme Alışkanlıkları Üzerine Bir İnceleme. Yeni Medya, 10, 43-62. Lindeberg, A. (2019), So You Have a Podcast? What Broadcasters and Newspapers Are Doing With New Forms of Audio. https://reutersinstitute.politics.ox.ac.uk/sites/default/files/2019-08/Lindberg%20-%20so%20you%20have%20a%20podcast.pdf (Erişim Tarihi: 15.09.2021).
  • Lincoln, Y. S. ve Guba, E. G. (1985), Naturalistic Inquiry, Newbury Park, CA: Sage. Marshall, B., Cardon, P., Poddar, A. ve Fontenot, R. (2013), Does Sample Size Matter in Qualitative Research? A Review of Qualitative Interviews with in IS Research. Journal of Computer Information Systems, 54, 11-22. doi:10.1080/08874417.2013.11645667
  • McHugh, S. (2016), How Podcasting Is Changing the Audio Storytelling. The Radio Journal: International Studies in Broadcast and Audio, 14 (1), 65-82. doi: 10.1386/rjao.14.1.65_1
  • Mihajlov Prokopović, A. (2021), Podcasts and Journalism. Media Studies and Applied Ethics, (2), 19-31. doi:10.46630/msae.2.2021.02
  • Nielsen. (2020), Podcast Content Is Growing Audio Engagement. https://www.nielsen.com/us/en/insights/article/2020/podcast-content-is-growing-audio-engagement/ (Erişim Tarihi: 14.11.2021).
  • Özdemir, M. (2016), Bilgi Çağında Ana Akım Medyaya Karşı Ortaya Çıkan Alternatif Medyanın Rolü ve Yükselen Yurttaş Gazeteciliği, İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 1 (2), 247-259. Reuters Institute. (2021), 2021 Digital News Report. https://reutersinstitute.politics.ox.ac.uk/digital-news-report/2021 (Erişim Tarihi: 17.09.2021).
  • Robinson, O. C. (2014), Sampling in Interview-based Qualitative Research: A Theoretical and Practical Guide, Qualitative Research in Psychology, 11(1), 25-41. doi:10.1080/14780887.2013.801543
  • Sapmaz, N. B. (2018), Medyapod: Kulaklıktan Haber ve Yorum Geliyor. https://journo.com.tr/medyapod-kulaklik-haber-yorum (Erişim Tarihi: 15.09.2021).
  • Sine, R. (2017), Alternatif Medya ve Haber Toplumsal Hareketlerde Habercilik Pratikleri, Konya: Literatürk. Statista. (2020), Podcast Listening Intensity in Selected Countries 2020, https://www.statista.com/forecasts/1114213/podcast-listening-intensity-in-selected-countries (Erişim tarihi: 14.10.2021).
  • Statista. (2021), Media Service Usage in Turkey 2021, https://www.statista.com/forecasts/1002997/media-service-usage-in-turkey (Erişim tarihi: 14.10.2021).
  • Şener, O. (2020), Gazeteciler İçin Podcast, İçinde, T. Durna (Ed.), Sivil Toplum Kuruluşları İçin Hak Temelli Gazetecilik Kılavuzu, (ss. 215-252). Ankara: Uğur Mumcu Araştırmacı Gazetecilik Vakfı.
  • Walker, C. (2018), Missing & Murdered: Finding Cleo. https://www.cbc.ca/listen/cbc-podcasts/148-missing-murdered-finding-cleo (Erişim Tarihi: 14.12.2021).
  • We Are Social ve Hootsuite. (2021), Digital 2021 Global Overview Report. https://datareportal.com/reports/digital-2021-global-overview-report (Erişim Tarihi: 24.12.2021).
  • Wired Blogs. (2005), Oxford Dictionary Names "Podcast" 2005 Word of the Year. https://www.wired.com/2005/12/oxford-dictiona/ (Erişim Tarihi: 24.10.2021).
  • Yücel, R. (2020), Podcast’in Kısa Tarihi: Doğuşu, Yükselişi, Monetizasyonu, Erciyes İletişim, 7(2), 1303-1319. https://doi.org/10.17680/erciyesiletisim.724106
Toplam 26 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İletişim ve Medya Çalışmaları
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Gözde Kurt 0000-0001-7358-9475

Burak Yenituna 0000-0003-1499-6665

Yayımlanma Tarihi 30 Aralık 2022
Kabul Tarihi 15 Aralık 2022
Yayımlandığı Sayı Yıl 2022 Cilt: 1 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Kurt, G., & Yenituna, B. (2022). TÜRKİYE’DE HABER PODCASTİ DİNLEME PRATİKLERİNE YÖNELİK NİTELİKSEL BİR ARAŞTIRMA. İstanbul Kent Üniversitesi İnsan Ve Toplum Bilimleri Dergisi, 1(1), 1-20.
AMA Kurt G, Yenituna B. TÜRKİYE’DE HABER PODCASTİ DİNLEME PRATİKLERİNE YÖNELİK NİTELİKSEL BİR ARAŞTIRMA. İstanbul Kent Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi. Aralık 2022;1(1):1-20.
Chicago Kurt, Gözde, ve Burak Yenituna. “TÜRKİYE’DE HABER PODCASTİ DİNLEME PRATİKLERİNE YÖNELİK NİTELİKSEL BİR ARAŞTIRMA”. İstanbul Kent Üniversitesi İnsan Ve Toplum Bilimleri Dergisi 1, sy. 1 (Aralık 2022): 1-20.
EndNote Kurt G, Yenituna B (01 Aralık 2022) TÜRKİYE’DE HABER PODCASTİ DİNLEME PRATİKLERİNE YÖNELİK NİTELİKSEL BİR ARAŞTIRMA. İstanbul Kent Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi 1 1 1–20.
IEEE G. Kurt ve B. Yenituna, “TÜRKİYE’DE HABER PODCASTİ DİNLEME PRATİKLERİNE YÖNELİK NİTELİKSEL BİR ARAŞTIRMA”, İstanbul Kent Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi, c. 1, sy. 1, ss. 1–20, 2022.
ISNAD Kurt, Gözde - Yenituna, Burak. “TÜRKİYE’DE HABER PODCASTİ DİNLEME PRATİKLERİNE YÖNELİK NİTELİKSEL BİR ARAŞTIRMA”. İstanbul Kent Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi 1/1 (Aralık 2022), 1-20.
JAMA Kurt G, Yenituna B. TÜRKİYE’DE HABER PODCASTİ DİNLEME PRATİKLERİNE YÖNELİK NİTELİKSEL BİR ARAŞTIRMA. İstanbul Kent Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi. 2022;1:1–20.
MLA Kurt, Gözde ve Burak Yenituna. “TÜRKİYE’DE HABER PODCASTİ DİNLEME PRATİKLERİNE YÖNELİK NİTELİKSEL BİR ARAŞTIRMA”. İstanbul Kent Üniversitesi İnsan Ve Toplum Bilimleri Dergisi, c. 1, sy. 1, 2022, ss. 1-20.
Vancouver Kurt G, Yenituna B. TÜRKİYE’DE HABER PODCASTİ DİNLEME PRATİKLERİNE YÖNELİK NİTELİKSEL BİR ARAŞTIRMA. İstanbul Kent Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi. 2022;1(1):1-20.