avatar
Hacer Deniz Dr. TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Yayın 9 Hakemlik 2 CrossRef Atıf 16 TR Dizin Atıf 21
9 Yayın
2 Hakemlik
16 CrossRef Atıf
21 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Türkçe Eğitimi

Kurum

TRABZON ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

2149

Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1494

4

1

1494

0

1

226

Yayınlar

0

110

0

107

1

226

0

2387

2

2149

Akademik Okuryazarlık Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Sezgin Demir, Hacer Deniz
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.4008
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2956

0

2956

Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1494

1

1494

0

989

0

1016

Yayınlar

Akademik Okuryazarlık Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Sezgin Demir, Hacer Deniz
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.4008
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2956

8

0

2956

Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1494

4

1

1494

Öğrencilerin Yazma Kaygıları ve Eğilimlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
DOI: 10.19171/uefad.679330
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 989

4

0

989

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.